Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


Vše o nákupu » Reklamace, vrácení zboží
Reklamace, odstoupení od smlouvy

Podmínky reklamace a odstoupení od smlouvy jsou uvedeny v Obchodních podmínkách, které doplňuje Reklamační řád.

 

Reklamační řád

Odstoupení od smlouvy

-při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. 

-informujte nás telefonicky nebo e-mailem, že odstupujete od smlouvy a zda požadujete výměnu zboží (jinou velikost, barvu...) nebo vrácení peněz

-zboží vracejte bez známek užívání, nepoškozené, čisté, v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).

-ke zboží je nutné přiložit originál dokladu o zaplacení a záruční list, je-li přiložen. Dále průvodní list s oznámením, zda jde o výměnu zboží nebo o vrácení peněz a číslo účtu, na který budou peníze vráceny

-zboží vracejte jako balík ne na dobírku (dobírka nebude přjata)

-přepravní náklady na výměnu či vrácení zboží hradí kupující

 

 Reklamace vadného zboží 

-zkontrolujte, zda přebíráte od dopravce nepoškozenou zásilku. Poškozenou zásilku řešte neprodleně s dopravcem. Za vady vzniklé dopravcem neručíme.

-na zboží se vztahuje záruka po dobu 24měsíců, pokud není uvedeno jinak (např.krmiva). Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

-vzhledem k povaze zboží podléhajícímu zkáze a specifickým požadavkům na uskladnění (krmiva, pamlsky...) je zákazník povinnen hlásit zjevné vady do 3dnů, skryté vady pak nejpozději do 14dnů od převzetí zboží. Pozdější reklamace nebudou vyřízeny.

-náklady na poštovné při vrácení zboží hradí kupující

-reklamaci vyřídíme co nejrycheji, nejdéle do 30ti dnů od převzetí reklamovaného zboží

 

-v případě, že přistoupíte k reklamaci

-oznamte nám e-mailem nebo telefonicky, že máte zboží k reklamaci

-zboží odešlete jako doporučený balík (ne na dobírku-dobírka nebude převzata) na adresu Potřeby pro psy Sirius, Špitálská 793, 68401 Slavkov u Brna

-do balíku ke zboží přiložte průvodní dopis s vaší adresou, důvodem reklamace a doklad o zaplacení, popřípadě záruční list byl-li přiložen